Re: Laptop Compaq Presario i pytanie...

Autor: marek_zelek_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 08 Oct 2003 - 11:31:45 MET DST

a moze wiecie jak rozebrac taki komputer... mam problem z touchpadem, naprawili
mi to kiedys na 260 zl w RAM'ie i po 3 m-cach sie popsulo. Wiem, ze chodzi o
jakies styki... Ostatnio probowalem rozebrac komputerek, ale nie moge dostac
sie pod klawiature. Wydawalo mi sie, ze wszystko rozkrecilem, ale to
najwyrazniej nie starczylo... czy wie ktos jak toto rozebrac, albo gdzie
znalezc manual serwisowy?
Pozdrawiam serdecznie,

Marek