LG GCR 8523B

Autor: bols (bolski_at_ekipa.lublin.pl)
Data: Wed 08 Oct 2003 - 13:17:12 MET DST

mam pytanie czy ktos ma tego cdeka, chodzi on w trybie pio 4 u mnie ale
mozna wlaczyc nijaki multiword dma ale nie wiem jak, co wiecej troszke
swiszczy (jakby bylo cosik krzywo zamocowane i sie ocieralo delikatnie) czy
mozna to reklamowac bo cdeka mam od wczraj, zaznaczam iz nie psuje to plyt
weszyustko sie czyta i chodziu szybko tylko denerwuje, a moze moge to usunac
bez seriwsu tudziesz przeychanek w sklepie