runtime soft i kaszana na dysku...

Autor: molsar (xzxzx_at_asasa.com)
Data: Wed 08 Oct 2003 - 11:00:35 MET DST

Hej.
Czy jest ktos z was, kto prubowal odzyskiwac dane z padnietych dyskow?
Mam pare pytan i problemow do wyjasnienia...

-Mam dysk ktory ma uszkodzona file table (BIOS widzi, NT widzi cala
pojemnosc i ze to NTFS, ale nie da rady do niego sie dobrac, nie informuje
ile jest zajetego miejsca-80GB SEAGATE)

Kozystam z oprogramowania Runtime GoDataBack for NTFS w wersji 2.18 i
2.21...
MOJ PROBLEM I PYTANIA:

Po wybraniu odpowiedniej partycji i wyselekcjonowaniu obszaru do skanowania,
wyswietla mi w oknie procesu czynosci ktore robi, lub co rozpoznal-czyli
przelatywaly mi pliki, ktore tam byly przd awaria. Oczywiscie wyswietlal mi
ze do nie ktorych sektorow nie moze sie dostac bo error:23 czyli pewnikiem
dziura, ale kazalem je pomijac.
Sek w tym, ze po skonczeniu skanowania wydzielonego obszaru sektorow,
powinna ukazac sie lista ROZPOZNANYCH FILE SYSTEMS...- a sie nie ukazuje ze
to NTFS, chociaz widzialem przeciesz jak smigaly mi moj epliki podczs
skanowania...
Dale juz niec nie da sie robic....wszystkie wersje v2.18 i 2.21 tak maja.
CO CIEKAWE SPRAWDZALEM TO W PRZYPADKU DOBREGO DYSKU I CZASEM MI ROZPOZNAWAL
FILE SYSTEM A CZASEM NIE!! nie qmam akcji...

BTW
Moze macie jakies lepsze programy do zasugerowania...
BEDE DOZGONNIE WDZIECZNY.
P.S
Z tego dysku zostaly odzyskane dane w firmie TM Komputer w Warszawie na WGE,
tylko nie wiem jakim oprogramowaniem i teraz sam kombinuje...