Re: Jaki polecacie dysk?

Autor: Przemek_Szrk (szarkiz_at_no_spam.cyberion.pl)
Data: Wed 08 Oct 2003 - 10:56:29 MET DST

Ali Gator wrote:
> Hi!
>
> Ponieważ dysk w moim kompie robi się ciasny, będę musiał dokupić
> nowy. Jaki dysk polecilibyście (80-160 GB)?
> Rzecz w tym, że podstawowym (jeśli nie jedynym ;-) kryterium ma być
> jego cicha praca, tak podczas czytania danych, jak i w stanie
> spoczynku.

No jesli glosnosc jest podstawowym kryterium to wybor raczej maly.
Ktorys z Seagate.

Dzisiaj w nocy mialem okazje przekonac sie o tej zalecie.

Obydwa moje dyski Maxtor 160Gb i Caviar 40Gb , obydwa umieszczone
w obudowie byly slyszalne... wyraznie slyszalne zaznaczam.

Seagate 40Gb lezacy w otwartej kieszeni USB o caly metr blizej
mnie starajacego sie zasnac zdawal sie nie istniec. Zero dzwieku.
Zaznaczam ze wszystkie pracowaly, przerzucajac dane miedzy soba
i roznymi eftepami.

IMO najbardziej ekonomicznym rozwiazaniem jest dysk
o pojemnosci 120Gb. Firme juz wybierzesz sam.

> Pzdr
Rowniez pozdrawiam

> A.
Przemek.