Re: Jak sprawdzić czy płyta główna jest uszkodzona ?

Autor: daoc_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 08 Oct 2003 - 08:46:51 MET DST

> Mam ta samą
> płytę i miałem podobne objawy okazało się że przejściówka była
> walnięta

przejściówka i proc, który wsadziłem jako "sprawny", pochodzi ze starszego
kompa i od roku leżały w szufladzie. Być może pech polega na tym, że założenie
iz ten drugi zestaw jest w porządku - było błędne. Zanim kupię nową płytę
postaram się zorganizować jeszcze jedną przejściówkę i zobaczymy co będzie się
działo..

dzięki i pzdr

Daniel Ociński