Re: Jak sprawdzić czy płyta główna jest uszkodzona ?

Autor: dominiq (eupatorus_at_interia.pl)
Data: Tue 07 Oct 2003 - 14:20:39 MET DST

On 7 Oct 2003 09:00:17 +0200, "Daniel Ociński" <daoc_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>witam,
>
>zdarzylo sie ostatnio, ze komputer zresetowal sie sam dwa czy trzy razy pod
>rzad, po czym przestal sie uruchamiac. Tzn. slychac twardy dysk, wentylator
>procesora... a poza tym cisza.

Według teorii tych diod jest to problem z procesorem. Mam ta samą
płytę i miałem podobne objawy okazało się że przejściówka była
walnięta, no ale skoro twierdzisz że wymieniałeś proca (co ważne wraz
z przejściówką) to trudno cos powiedzieć
powyciągaj wszystkie zbędne elementy, zostaw tylko proca, pamięć i
grafike. Jeżeli masz możliwość to podmień kośc pamięci a potem
ewentualnie spróbuj na innym zasilaczu

pozdro
dominiq