Re: Widzieliscie 'Usterke' na TVN?

Autor: Ivan (Ivan_at_tylko.grupa)
Data: Tue 07 Oct 2003 - 23:34:54 MET DST

> wymyslil.

W zasadzie wszystkie odcinki tego programu tu manipulacja faktami w celu
osiągnięcia sensacji, ale nie każdy widz na wszystkim się zna i dopiero jak
ogląda się tematykę ze swojej branży to widać, że ideą tego programu jest
wmówienie, że usterki są dziecinnie proste, a tak na prawdę jest to wredny
sabotaż.
Ciekawe czy eksperci z TVN-u podjęliby się takiemu egzaminowi, może ich na
to namówić: usterka_at_tvn.pl