Re: Widzieliscie 'Usterke' na TVN?

Autor: MaTT (matt44bZERONIECHCIANYCHMIALI_at_wp.pl)
Data: Tue 07 Oct 2003 - 13:43:41 MET DST

ldevil_at_poczta.onet.pl napisał:
> Moze byc ciezko. Jesli koles bedzie wiedzial ze ludzie z p.c.p. chca go
> przetestowac, to podczas tego testu rozkreci kompa na czesci pierwsze i
> nastepnie go zlozy - wylapie dzieki temu wszystkie 'usterki' :)

Zauważyliście co powiedział jedyny któremu się udało?? Powiedział, że
podejrzewał iż znajduje się właśnie w tym programie (może jasnowidz),
prawdopodobnie dlatego przyszło mu do głowy takie bezsensowne rozwiązanie
problemu. Szukał w tym kompie nie usterki, a sabotażu i dlatego mu się
udało.

--
Pozdrawiam - MaTT
"Kto w młodości głupim nie był,