Re: Widzieliscie 'Usterke' na TVN?

Autor: Flashi (flashi_usun_to_at_pf.pl)
Data: Tue 07 Oct 2003 - 14:29:34 MET DST

Użytkownik "Szymon Wróblewski" <simon_w@*NNOSPAMMgazeta.pl> napisał w
wiadomości news:blsqer$jla$1_at_atlantis.news.tpi.pl...
> Mialem odczucia dokladnie takie jeak Ty. Nistety wczesniej nie bylem do
> konca przekonany bo nie mialem zielonego pojecia o kafelkach, gazie itp,
> takze ciezko bylo
> zweryfikowac. Po obejrzeniu czegos z "branzy" jestem prawie pewien ze
> program jest
> ciezko naginany (co zreszta nie dziwi w koncu to telewizja :). Pernamentna
> manipulacja :))

No niestety :( Wczesniejsze programy byly bardziej bliskie rzeczywistosci :(
Kafelki goscie naprawde zle kladli, piecyk gazowy tez byli nacigacze,
pradzik olewusy, system alarmowy do konca nie byl tylko wynikiem sabotazu
ale dodatkowo bylo to lenistwo i naciaganie klienta ...
Az nastal odcinek z informatykami i wyraznie byli SABOTAZOWANI ... w
normalnej sytuacji kabel sie nie odwroci sam ... Od wczoraj przestalem
ogladac program ,a do tej pory nawet go lubilem ... i moglem zweryfikowac
"usterki" na prawdopodobne ...
powaznie podpadli ...