Re: Widzieliscie 'Usterke' na TVN?

Autor: BliSki. (BliSki-Wp-.-_at_wp.pl)
Data: Fri 24 Oct 2003 - 10:26:17 MET DST

"Jacek Osiecki" wrote:
> Inna sprawa, że ten program naprawdę jest do bani. Jeśli się informuje
> serwisanta że "przestało działać" to NA PEWNO nie miałoby sensu sprawdzanie
> czy kabel płyta-gniazdo nie jest przekręcony...

Podstawowa zasada - nie wierz nigdy użytkownikowi ;)
po drugie gdyby któryś nich miał na wymianę swój dobry kabelek do portu LPT,
ten wewnętrzny, to może by się zorientował, że ten który był jest odwrócony.
Po 3 większość z nich zapomniała co to jest DOS ;)

Co do samego programu, rozbrajające było:
"...Może Pan mi dogiąć plecy.." ;)))))))
dla mnie ROTFL.

A i jeszcze jedna spraw, ten gostek który to naprawił,
jakoś dziwnie mówił, że spodziewał się, że to jest "program Usterka"
Może ktoś go o tym poinformował.
Np. kolega który wcześniej już tam wystąpił???
Co o tym sądzicie?

--
Pozdr, (R) BliSki. (tm)   NEWmail:BliSki-Wp (at) wp (kropa) pl - smierc spamowi