Re: Widzieliscie 'Usterke' na TVN?

Autor: Slawomir Marczynski (slawek_at_ps.pl)
Data: Tue 07 Oct 2003 - 11:37:40 MET DST

On Tue, 7 Oct 2003, Szymon Wróblewski wrote:
> zweryfikowac. Po obejrzeniu czegos z "branzy" jestem prawie pewien ze
> program jest
> ciezko naginany (co zreszta nie dziwi w koncu to telewizja :). Pernamentna
> manipulacja :))

Niezupelnie.

Prawidlowe technicznie podejscie do usterek pozwoliloby _zawsze_ na:

1. Stwierdzenie czy dobrze dziala _przed_ naprawa.
2. Stwierdzenie czy dobrze dziala _po_ naprawie.

To, czy i jak rzecz dana naprawiac... a to juz inna historia.
Oczywiscie, majac hardwareowy monitor LPT mozna wiele rzeczy
zrobic latwiej. Ale stwierdzenie czy wina jest po stronie drukawki
- czy tez po stronie hardware PC - ew. oprogramowania - to chyba
dosc latwo daje sie stwierdzic...

Co do "dzialalo"... coz, w mieszkaniu moga byc np. dowcipne
dzieci, cokolwiek. Nie takie rzeczy zdarzalo sie podlaczyc tam
gdzie nie trzeba :)

Slawek