Re: cichy komputer? (dluga odpowiedz:)

Autor: Wojtas (wojtas9988_at_wytnijSPAM.wp.pl)
Data: Tue 07 Oct 2003 - 10:07:50 MET DST

> sluchales tego bydlaka nowego w ksztalcie orba ? nie tego normalnego w
> postaci grzebienia ?

Radiator w postaci grzebienia, wentyl Zalman 92x92 .

> Ja nie tylko sie zastanawialem ... ja zrobilem pomiary i testy ...

Ja tez i dlatego radze sie zastanowic czy nie lepiej nie dawac dodatkowego
wiatraka. Na dodatek nie w srodku obudowy, tylko z przodu. Bedzie go
slychac!

> ale on niema spowodowac wyciszenia :) on ma tylko wymusic lepszy ruch
> powietrza. To tak jak te 2 wiatraki w twoim kompie.

U mnie jest cicho i chlodno. Nie chce i nie potrzebuje dodatkowego wiatraka!
:)

--
Wojtek
Moja strona o wyciszaniu PC-ta: http://www.astercity.net/~wojtas99/