Re: Przyrost predkosci w HDD z duzym cachem?

Autor: Sniper (sniper10000_at_f2virt.onet.pl)
Data: Tue 07 Oct 2003 - 10:10:54 MET DST

Użytkownik "Krzysiek Szczepanek" napisał:

> Jestes wybitny :>

Wiem :)
A teraz tak szczerze: który z tych dysków miałeś okazję samodzielnie
przetestować? Na którym z nich popracowałeś dłużej niż kilka godzin? Ja mogę
wymienić kilka modeli, z którymi mam do czynienia niemalże codziennie. I
piszę to co widziałem, a nie to co gdzieś usłyszałem lub przeczytałem.

--
Pozdrawiam,
Sniper