Re: cichy komputer?

Autor: deto (detonus_at_[NoSpam)
Data: Mon 06 Oct 2003 - 21:41:15 MET DST

Hey,

Użytkownik "hehe" <bez_at_spamu.as> napisał w wiadomości
> co mozna zrobic zeby komputer chodzil bardzo cicho??? mam obecnie taki co
> pracuje gorzej niz trakror...
> sorka, jesli pytanie sie pojawialo, ale mam chwilowo kiepski dostep do
netu
> i przymierzam sie do kupna nowego kompa.
> prosze wiec o jakies konkretne modele wiatraczkow, ktore nie jezdza po
> mozgu...
> kiedys widzialem tez na allegro takie obudowy tlumiace - czy warto sie
> interesowac?

Ogolnie polecam kupic cos co sie po prostu kreci wolno ... jesli miales
traktor to powinno ci na poczatku wystarczyc jakis cooler z wentylem 2300
rpm ... wiem ze dla niektorych to nieprzecietny halas ale mysle ze Ty na
poczatku i tak odczujesz ulge :) Z coolerkow polecam Spire Falcon Rocka 2
... 50 pln ... 2300 rpm ... Podkrecilem na nim ostatnio procesor brata 1700+
z 133 FSB na 166 i chodzi ladnie ... max temp 52 stopnie.

Sam mam problem ze swoim FICiem 9500 pro ... a dokladnie mowiac z wyjcem na
jego radiatorze. Moze ktos cos poradzi ? wentyl 80x80 nie miesci sie :/

Pozdrawiam, Paweł