Re: plyta glowna

Autor: Blesso (blesso_at_wp.pl)
Data: Mon 06 Oct 2003 - 14:29:07 MET DST

Użytkownik "Flashi" <> napisał
> Heh ... wlasnie dla podstawowego uzytkownika to sa plyty z wyzszej polki
:)
> Pomysl .. Kupujesz ECS albo inna z nizszej sredniej polki ...
> Wkladasz tam XP1800+ do tego 512 ramu dysk jakas grafike podlaczasz cos na
> USB i komp ni stad ni z owad :D zaczyna szalec ...

Odkad pojawil sie na slasku ECS skaldam na nim kompy
zaczelo sie od K7VZA (1.0 3.0)
potem K7S5A( moja ulubiona plyta)
potem K7VTA3 ( wg mnie bardzo dobra i bezproblemowa)
(byly tez plyty P6IPat (bardzo fajna plyta na I815)- byly tez VAPy i
Baty(via)
nie uwazam ze ECS t odziadoska firma
jej produkty sa tanie ( jesl inie najtansze) i za swoja cene oferuja podobne
cechy produktu jak inni producenci

roznicy wielkiej nie widzialem miedzy moim Abitem ST6 a P6IPat(no moze
oprocz soft menu III)

dla ludzika ktory ma pierwszy kontakt z kompem ,nie wymaga xtra wypasu i
chce na to wydac niewiele kasy ECS jest ok
jasne zezdarzaja sie problemy ( resetujacy sie BIOS w K7S5A czy problemy z
praca SDRAM _ ATHLON XP )
ale i inni producenci nie ustrzegli sie bledow ( strzelajace kondensatory a
Abiach, "niekompatybilnosc" elementow przy wspolpracy z plyta Epoxa 8RDA i
wiele innych )

Nie przesadzaj z twierdzeniem ze cos sie bedzie zawieszalo ,cos nie bedzie
dzialalo
plyty glowne osiagnely taki poziom "bezpieczenstwa dla uzytkownika" ze
wiecej zalezy od pamieci RAM ,karty graficznej ,zasilacza

moja rada jest taka:
masz malo kasy : kup ECSa z dobrymi innymi komponentami
masz duzo kasy : kup MSI , Gigabyta Asussa z dobrymi komponentami
roznic nie zauwazasz

dobre komponenty to firmowe pamieci , dobra karta graficzna i dobry zasialcz

Blesso