Re: plyta glowna

Autor: Flashi (flashi_usun_to_at_pf.pl)
Data: Mon 06 Oct 2003 - 13:19:35 MET DST

Użytkownik "Blesso" <blesso_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> nie napalaj sie na plyty z wyzszej polki
> wg mnie to zbytek ( dla "podstawowego uzytkownika")

Heh ... wlasnie dla podstawowego uzytkownika to sa plyty z wyzszej polki :)
Pomysl .. Kupujesz ECS albo inna z nizszej sredniej polki ...
Wkladasz tam XP1800+ do tego 512 ramu dysk jakas grafike podlaczasz cos na
USB i komp ni stad ni z owad :D zaczyna szalec ... wiesza sie restaruje bez
pomyslu ... co wtedy taki podstawowy user ma zrobic ? siasc i plakac ? a
moze dzwonic do serwisu i dowiadywac sie .. .a moze odwozic im kompa zeby
odplatnie wszystko naprawili ustawili ?

Zawsze staralem sie kupowac tanie plyty ciagle z firm typu ECS DFI ... po
jakims czasie zwyczajnie przyzwyczailem sie ze komp pod duzym obiazeniem
dostaje jakiejs zadyszki i moze sie wiesza albo restartuje ...

Teraz kupilem juz Abita z wyzszej polki do mojego kompa ... Naprawde 32 dni
Uptime robi swoje ... a kompa przeciez nie uzywam inaczej jak zawsze...

Rownoczesniej moja Pani ma kompa na jakiejs DFI pod Intela (ja chadzalem na
AMD od czasu 486, wczesniej tez INTELA mialem)
u niej komp uzywany bardzo delikatnie (Word, Exel, GG internet i jakies
pasjansy) potrafi sie restartnac tak poprostu ...
Inny komp na ECS uzywa tylko moja matka do pasjansow i ew Exela i Worda ...
tez sie wieszac potrafi..
Wszystkie te kompy zlozone sa na tych lepsiejszych zasilkach(modecom i
chieftec, tylko moj na codegenie :D wiec mozna odrzucic postulat ze to przez
zasilacz sie wieszaja :)
Lepsze plyty maja lepsze stabilizatory napiecia... lepiej rozwiazane
polaczenia pomiedzy elementami plyty lepiej rozplanowane sciezki ...
Ogolnie drozsze plyty z wyzszej polki sa lepsze i tyle :)