Re: glupie pytanie: 3 myszki w pececie

Autor: chrzaszcz brzmiacy w trzcinie (zjadaczmarchewek_at_BIERZSPAMERAop.pl)
Data: Sun 05 Oct 2003 - 23:49:44 MET DST

Użytkownik "A_Zet" <adek124_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Durne pytanie - kazda, bo niby czemu nie?

Wołam 3 osoby, każda trzyma myszkę i jednocześnie próbuje przesunąć
kursor w różnych kierunkach,
co się stanie ? tego jakoś nikt nie wie.

> Nie bede komentowal, bo i po co? :-)

Może wiesz więcej niż inni?

> Nie ukrywam, ze wygodniej mi ostatnio uzyc myszki
> optycznej, pozbawionej bledow i utrudnien myszki z kulka.

Jakież to utrudnienia? jedyna wada kulkowej to zbieranie brudu i syfu na
rolkach.
Mam optyczną i czasami kursor potrafi sam się przesunąć lub mam problem
z trafieniem w odpowiednie miejsce bo tak skacze(wcale nie jestem
pijany)
u kolegi na optycznej już całkowicie nie dało się pracować (mysz
zachowywała
się jak całkowicie zabrudzona kulkowa) więc coś kiepska ta optyka.