Re: glupie pytanie: 3 myszki w pececie

Autor: A_Zet (adek124_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 05 Oct 2003 - 23:48:31 MET DST

Dnia Sun, 5 Oct 2003 21:36:16 +0200, "chrzaszcz brzmiacy w trzcinie"
<zjadaczmarchewek_at_BIERZSPAMERAop.pl> napisał(a):

>Jak podłącze na raz trzy myszki: jedną do PS2, drugą do COM1 trzecią do
>USB
>to którą będę mógł się posługiwać?

Durne pytanie - kazda, bo niby czemu nie?

Przeczytalem - przed odpowiedzia na Twoje w gruncie rzeczy durne
pytanie - wszystkie odpowiedzi.

Nie bede komentowal, bo i po co? :-)

Ja odpowiem Ci tak: SZCZERA PRAWDA: uzywam jednoczesnie
dwoch myszek. Jedna z USB - optyczna, druga z portu szeregowego,
z kulka. Jedna lezy po prawej stronie, coby wygodniej bylo uzyc
prawa reka, druga po stronie lewej. I uzywam obydwu zaleznie od tego,
jak mi wygodniej. Nie ukrywam, ze wygodniej mi ostatnio uzyc myszki
optycznej, pozbawionej bledow i utrudnien myszki z kulka.

--
Adek
http://www.paliwa.tutaj.pl/index.php