Re: radek 9100 (pamieci)

Autor: Dybot (roz_NoSpAm__at_widzew.net)
Data: Sun 05 Oct 2003 - 19:17:54 MET DST

> Ale chyba ich się nie da wymienić. A post Dybot'a tak sugeruje.

moze wyrazilem sie nie scisle ale myslalem ze skoro pisze o k.graficznej (co
rowniez jest w temacie) to inni zrozumieja ze chodzi mi o pamieci na grafie
a nie pamieci do plyty glownej.

co do wymiany to by byla fajna sprawa :)
kiedys chyba cos takiego bylo wprowadzane.

p.s. czyli dostac inna niz 4ns bedzie chyba niemozliwoscia

pzdr.