Re: Komputer do DVD i gier

Autor: Krzysztof Rynkowski (SPAMryniobyd_at_o2.pl)
Data: Sun 05 Oct 2003 - 18:18:00 MET DST

Użytkownik "Glogmak" <glogmak_at_nospam.master.pl> napisał w wiadomości

> AMD jest o wiele lepszy od procka Intela w wersji Celeron. Do zadań jakie
> wymieniłeś oprócz procka jaki zaproponowałeś polecam min 256 MB DDR (choć
> lepiej zakupić już 512) do tego dysk WD 80 JB 8MB Casch + Radeon 9100
> koniecznie 128 bitowy np Shapiera (lub lepszy np: 9500) Mam taką kartę i
> jakość obrazu na TV jest rewelacyjna.

Uządzenia, które poleciłeś nie są już sprzedwane
(chyba, że z zapasów).
Zamiast R9100, są R9200.
Natomiast zamiast R9500, są R9600.
"Takie czasy" - nie można nadążyć
za zmianami. W tym przypadku podobno
ma gorsze :-)

BTW, mam tego WD i Seagate
w jednym PC - irytuje mnie ciche, ale wyraźnie słyszalne
"chrobotanie" WD, a Seagate jest bezgłośny.