Re: LEXMARK Z65 - wrażenia... długie...

Autor: Arkadiusz (don'tspamplease_dark.rider_at_poczta.fm)
Data: Sun 05 Oct 2003 - 17:49:36 MET DST

Maciek D. wrote:
> A wracając do głównego wątku - kupiłeś drukarkę lexa i masz do
> niej pretensje, że różni się od produktów hp. Kto tu winny? Zasilacz,

Wiesz, dobrą cechą jest umiejętność czytania ze zrozumieniem.
Ale mam chwilkę i wytłumaczę.
Nie, nie napisałem, że mam pretensje o to, że się różni. Mam pretensje,
że działa źle. Działa głośniej niż stara hp, rozmazuje wydruk,
wydruk jest gorszej jakości, dopuszczalny dolny margines jest zbyt duży.

> nie chcę cie obrazić. Jedna rada na przyszłość: RTFM, zawsze i każdy,

Zdziwiłbyś się ile się naczytałem zanim wybrałem tego lexmarka.
I moja rada - jak nie chcesz kogoś obrazić to nie pisz, że nie napiszesz
mu czegoś żeby go nie obrazić. To jest mało subtelne.

pozdrowionka
Arkadiusz