Re: LEXMARK Z65 - wrażenia... długie...

Autor: Maciek D. (maciek_d_at__nospam_icpnet.pl)
Data: Sun 05 Oct 2003 - 14:51:17 MET DST

Użytkownik "Arkadiusz" <don'tspamplease_dark.rider_at_poczta.fm> napisał w
wiadomości:
> Hehe, taki mały akcent jeszcze - podczas drukowania koperty chciałem
> spróbować zgiąć lekko w dół kopertę wysuwającą się z drukarki (żeby nie
> rozmazywało tekstu) ale głowica lekko potrąciła mi palec.

    Palec? ;-> Wyślij to do supportu Lexmarka - mogę się założyć, że
ludziska tam pracujące popokładają się ze śmiechu.
    A wracając do głównego wątku - kupiłeś drukarkę lexa i masz do niej
pretensje, że różni się od produktów hp. Kto tu winny? Zasilacz, bo jest
zewnętrzny? Sterownik, bo wygląda zupełnie inaczej? Pionowy podajnik
papieru? Wiesz, nazwał bym twoje zachowanie po imieniu, ale nie chcę cie
obrazić. Jedna rada na przyszłość: RTFM, zawsze i każdy, zanim cokolwiek
kupisz.

    Sorki za zaśmiecanie grupy.

MD