Re: glupi, ale irytujacy problem z mysza

Autor: *LordPaulus* (lordpaulus_at_notlen.pl)
Data: Sun 05 Oct 2003 - 16:58:27 MET DST

Jacek S. wrote:

> No kurcze, ale to daje do myślenia. U mnie były dokładnie takie same objawy!
> Ale wyszedłem z załorzenia, ze być może to nastepny urok sławetnej już płyty
> ECS K7S5A ( raz już zaczełem podejrzewać, czy aby PS2 sie nie zjarał - ale nie ). - teraz widze że to nie wina mojej płyty!
> Z tym, że po wymianie myszy, i owszem - było OK, ale... do czasu. W końcu
> patent sie powtarzał.
> A ta poczciwa mysz na COM`ie hula już duzszy czas ( porównując do tych z PS2 ) bezproblemowo...
> [...]
Ja juz nie mam pojecia, w czym problem. Podlaczylem stara dwuprzyciskowa
mysz bez rolki (ps2) i przy niej wszystko dziala idealnie. Pomyslalem
zatem, ze to wina tej drugiej myszy i zachecony tym faktem kupilem od
razu sliczna nowa mysz. A tu dupa - dalej to samo! Co drugi restart
system jej tez nie widzi! Wynika z tego, ze jedyna mysz, z jaka nie ma
problemow, to ta stara mysz bez rolki! Przyznam szczerze, ze nie mam juz
zadnych pomyslow, co robic. Mozliwe, ze przeinstalowanie Windy by w
czyms pomoglo, ale... nie chce mi sie :)

--
Pozdrawiam,
Pawel