Radeon 8500PRO - GF4TI4200

Autor: dgim (grip5_at_wp.pl)
Data: Sun 05 Oct 2003 - 17:11:56 MET DST

Witam, szybkie pytanko, ktora karte mniej wiecej za ta sama cene bardziej
oplacaloby sie wybrac, obie w opcjach 64MB, czas dostepu pamieci na poziomie 3.3-
3.6ns. Wiem, ze na Radeonie bedzie lepszy obraz, jednak czy jednak badz co badz
nowszy uklad jakim jest gf4 nie bedzie w znaczym stopniu wydajniejszy od R200 ?
Radeon (built by ATI) wiem, ze ma RAMDAC 400MHz, ale pojedynczy czy podwojny ?