Po modernizacji gorzej niż przed : )

Autor: MarekZ (mzural_at_op.pl)
Data: Sat 04 Oct 2003 - 23:48:20 MET DST

Witam

Był sobie AT z Pentium I - wymyśliłem lekko go przyspieszyć i kupiłem
używane :

1. płyta pod celka ( slot 1 ) MSI na EX
2. Celek 300a box
3. pamięć 64 MB

reszta to :

1. 3Com ISA
2. Dźwiękówka ISA
3. K. grafiki S3 Virge PCI
4. obudowa z zasilaczem AT
5. dysk Samsung 2 GB ( IDE 1 )
6. CD Lite-On nówka 52 ( IDE 2 )

no i po złożeniu tego do kupy zaczeło się .... Komputer chodzi bardzo wolno
( przed podmianką chodził normalnie ) Już w czasie instalki systemu
( NT 4.0 ) na nowej partycji transfer z CD ( dysku ) wolniej niż z
dyskietki ... : ?

Sprawdziłem :

1. dysk - podpięty do innego kompa - wszystko w normie
2. bios - wszystko optymalnie
3. płyta główna ( na innej z LX to samo )

Moje podejrzenia, których jeszcze nie zdążyłem zweryfikować :

1. taśma IDE ? ( jak uszkodzona to nie powinno działać wogóle ? )
2. procek ( jak wyżej )
3. konflikt dwóch kart ISA ?
4. S3 nie lubi się z EX ( LX ) ?

Proszę o jakieś sugestie