Re: AverTV Studio 303 czy Leadtek WinFast TV 2000 XP Expert??

Autor: Hippo (hungry_hippo_at_CUTMEtlen.pl)
Data: Sat 04 Oct 2003 - 22:23:19 MET DST

Dnia 1-10-2003 o godzinie 20:57, LukasTel napisal(a):

> AverTV Studio 303 czy Leadtek WinFast TV 2000 XP Expert?? Którą wybrać?

Mialem okazje przetestowac obie karty na WinXP. Obie zainstalowaly sie
i dzialaly bez zadnych problemow. Jakosc obrazu byla podobna, ze
wskazaniem na Winfasta (zrodlo - antena na dachu + wzmacniacz
sygnalu). Jednak jesli chodzi o oprogramowanie, to Winfast bije Avera
na glowe. Pomijajac dodatkowe programy, ktorych jeszcze nie uzywalem,
sam program do obslugi tunera jest bardzo fajny, bardzo wygodny, sporo
mozna konfigurowac. Mozna w bardzo szybki sposob przy pomocy pilota
(estetyczny i wygodny) nagrac co potrzeba w zdefiniowanym wczesniej
profilu (koder video i audio, rozmiar obrazu itd.), jest tez PIP...
Takze pod wzgledem wygody i ergonomii Winfast wygrywa. Na minus moge
zaliczyc jedynie to, ze nie ma okienka z podgladem stopklatek
wszystkich kanalow oraz informacji czy emisja jest mono czy stereo
(zawsze mi pokazuje ze stereo) - Aver to ma. I trzecia, denerwujaca
cecha - co jakis czas przy fullscreenie pojawia sie i znika kursor.
Info stereo/mono akurat dla mnie nie bylo az tak istotne bo wiem na
jakiej czestotliwosci co jest jak nadawane, a ten kursor mozna
wyeliminowac przesuwajac go gdzies na brzeg ekranu. Ostatecznie jednak
zostalem przy Winfascie i jestem bardzo zadowolony.

--
pozdrawiam
Hippo