Re: Spalilem procka?

Autor: von_Kowal (von_Kowa.l_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 04 Oct 2003 - 19:58:42 MET DST

Użytkownik "Maciej "yaq"" <tp.sa_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> Zgadzam sie ze stwierdzeniem ze thunderbird sie spali, ale nie wiem do
czego
> odnosi sie sformulowanie 'iluzoryczne zabezpieczenia'?

Odnosi sie do tego że kazdy Athlon nie zależnie od tego na jakim by jadrze
nie był nie wytrzyma takiej zabawy ( w odróznieniu od pentium IV gdzie nie
ma strachu). Prawda jest taka że Thunderbird nie ma zadnych więc sprawa jest
prosta . W pozostałych palomino Troghbread i dalej zabezpieczenie jest
bardziej "iluzoryczne" niz pene bo nigdy nie daje one gwarancji że zadziała
wszystko załeży od płyty głownej jej Biosu ...czasu reakcji i czy wogóle
potrafi się dogadać z dioda termiczna w procesorze i na czas odciac
zasilanie. Z doswiadczenia moge powiedzieć ze bywa z tym róznie ... miałem
okazje to tastować gdy naszym klientom sprzedano wybrakowana serie
Copershimów (lekko za grube - powodowały ze radiator nie stykał sie z
jądrem - któś się nie zorientował i tak je zamontowano) . Efaekty były rózne
w jednych kompach procesory przezyły (płyta zapiszczała i wyłaczyła) w
drugich nie ... popaliły się. płyty w tych zestawach niebyły złe MSI Asusy
no kilka Asrocków. Z tym że rozrzut nie załeżał od typu płyty. W sumie
mielismy ponad 20 procesórów do reklamacji .... Wiekszośc na szczęscie nam
wymieniono .. mimo iz wina lezłaa ewidentnie po stronie kilienta.
Podsumowujac nikt przy zdrowych zmysłach nie odpali AMD bez radiatora .. no
chyba że jest debilem albo sabotarzystą ....

Pozdrawiam