Re: podmiana biblioteki DLL

Autor: Spike (spikeODSPAM_at_it-faq.pl)
Data: Fri 31 Oct 2003 - 16:36:56 MET

Obywatel maxxwell(R) <maxxwell_at_konto.pl> podejrzany w sprawie nr
news:bntmls$7jv$1_at_nemesis.news.tpi.pl złożył poniższe wyjaśnienia:
> Zgadzam się z tym co napisał Sniper. Podmiana pliku? Tu w ogóle nie
> powinno się pytać o takie rzeczy, a jeżeli ktoś się ze mną nie zgadza,
> to niech łaskawie przeczyta OPIS tej grópy dyskusyjnej i przejdzie do
> subskrybowania innej.

Ty za to mimo że tryskasz wiedzą i energią do odpowiadania powinieneś
przeczytać ogólnie pojętą Netykietę i się do niej zastosować. Łatwo jest
pouczać innych, ale...

--
            Leszek "Spike" Kowalczuk - spike[at]it-faq.pl
                             Gadu-Gadu 1528