Re: podmiana biblioteki DLL

Autor: maxxwell\(R\) (maxxwell_at_konto.pl)
Data: Fri 31 Oct 2003 - 14:03:19 MET

Zgadzam się z tym co napisał Sniper. Podmiana pliku? Tu w ogóle nie powinno
się pytać o takie rzeczy, a jeżeli ktoś się ze mną nie zgadza, to niech
łaskawie przeczyta OPIS tej grópy dyskusyjnej i przejdzie do subskrybowania
innej.

Użytkownik "Sniper" <sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:bif9ap$833$1_at_news.onet.pl...