problem z biosem

Autor: Vranix (vranix_at_TO.pl)
Data: Fri 31 Oct 2003 - 10:13:08 MET

Witam,

mam problem: zmiejszylem w biosie szybkosc CPU z '1200 above' do 600 mhz (mam
durona 1300) i wylaczylem dysk master - mam slave z ktorego bootuje drugi OS,
niestety po restarcie jest kupa: pali sie tylko kontrolka dysku przez
kilkanascie sekund, nie slychac :-) zeby system sie ladowal, a co gorsza
karta nie daje sygnalu na monitor i nic sie nie wyswietla. Myk z wylaczaniem
dysku dzialal do tej pory, wiec myslalem ze wina jest zmiana mhz, ale zadne
standardowe sztuczki np przytrzymywanie inserta przy wlaczaniu nie pomagaja,
nawet reset biosu zworkami nie pomogl !!! Ratunku!
Aha plyta to Abit KT7.