Deskjet 820 - oryginalna płyta ze sterami i narzędziami

Autor: PeKlesyk (peklesyk_at_interia.pl)
Data: Fri 31 Oct 2003 - 10:10:55 MET

Szukam uzytkowników/posiadaczy DeskJetów 820 (konkretnie Cse, ale może być
też Cxi)

Chciałbym prosić o skopiowanie mi oryginalnej płyty dołączanej do tej
drukarki - ze swojej strony mogę się zrewanżować np. zassaniem czegoś z netu
(i wysyłką po nagraniu na płytę) lub oczywiście kasą ;)

Kontakt najlepiej chyba na priva - peklesyk na interia.pl - oczywiście grupę
również systematycznie czytam.

pozdrawiam

PMK