Re: Pytania co do tej plyty GA-7N400 Pro2

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Fri 31 Oct 2003 - 03:03:39 MET

Jerzy dnia 2003-10-31 stwierdził(-a):

> 1)Zauwazylem ze po wlaczeniu komputera wiatraczek na cipsecie sie
> kreci a w momencie kiedy wejdzie do windows XP przestaje sie krecic.
> Czy to jest normalna praca tego wiatraczka.

IMHO raczej powinien pracowąć:) Ale nie dam głowy:) Podejrzewam, że
płyta nie ma jakichś mechanizmów kontroli prędkości wentyla w
zależności od temperatury więc powinien cały czas chodzić:) ALe nie dam
głowy:P

> 2) Jak najlepiej ustawic prace procesora AMD 2500+ na tej plycie aby
> dzialal najszybciej.

To zalezy od możliwości overclockingu procesora, odpowiednich pamięci,
chłodzenia, zasilania itp. Napisz wszystko o swoim kompie wtedy można
coś powiedzieć... A tak to mi sie nie chce teoretyzować:)

BTW Czy na Nforce2 szybsza bedzie praca 200/166 czy 166/166? Może ktoś
to sprawdzał?

> 3) Jaki najlepiej uzywac program do monitorowania pracy komputera
> (temperatura, obroty wiatraczkow, itp).

Teoretycznie najlepiej by było jakbyś używał softu dostarczonego z
płytą:) Chociaż np. na płytach MSI soft jest do d... Po włączeniu
Prime95 temperatura procesora spadała:) Ja używam Speedfana i jestem
bardzo zadowolony. Mały programik, fajnie to wyglada i u mnie pokazuje
akurat wiarygodne odczyty:)

--
# Łukasz Ledóchowski    lukaszekled%wp.pl   GG:503647
# Duron 650  Asus A7V8X-X  Kingston 256Mb PC2700