Re: Jak oderwac cooler od GPU ??

Autor: abdesign (abdesign_at_wp.pl.nospam)
Data: Thu 30 Oct 2003 - 14:52:16 MET

> Akurat porada w stylu wloz do zamrazarki na 2 godziny wydaje mi sie malo
> trafiona. Karta raczej moze tego nie przezyc, w zwiazku z kurczeniem sie
> materialu, moga popekac sciezki. Probowal juz ktos tej metody??

to jaka ty masz lodowke :))))
wiele osob probowalo, kazda metoda jest ryzykowna
ale w sumie masz do wyboru, podgrzac albo oziebic
zeby oslabic klej a nastepnie delikatnie podwazajac probowac
oderwac - pamietaj noz czy czym tam bedziesz ewentualnie
odrywal masz wlozyc pomiedze chip a radiator a nie radiator
i karte bo wyrwiesz po prostu chip

pozdrawiam artur

--
[ kupie kable do radeona all in wonder 9000 Pro ]
[ abdesign_at_poczta.onet.pl.NOSPAM ]