Re: Jak oderwac cooler od GPU ??

Autor: Kubu$ (kubuss_at_go2.pl)
Data: Fri 31 Oct 2003 - 13:44:18 MET

> Zastanawiam sie nad tym jak oderwac fabryczny cooler z GPU na R9100
> Supergrace. Siedzi tak mocno, ze sie obawiam, ze wyrwe razem z chipem.
Nawet
> nie drgnie, tak mocno jest przyklejony. acie jakies pomysly??

Nie polecam grzac, gdzyz uslyszalem od dobrego elektronika, ze teraz lutuje
sie takie rzeczy bezolowiowo i i moze sie cos rozlutowac przy temperaturze
juz kolo 90 stopni, z chlodzeniem nie wiem

Ja mam Radeona 8500 i tez mialem ten problem, ogladalem karte, zastanawialem
sie co zrobic, wzialem srubokret plaski i lekko podwazylem i ku mojemu
zdziwieniu radiator sie odkleil !!, rozpuszczalnikiem zmylem reszte kleju z
chipu, kupilem radiatorek z wentylatorem CoolerMastera, przykleilem na
tasme, ktora byla w komplecie i teraz ladnie to chula i cicho ;))

Pozdrawiam
Kubu$