Re: Problemy z "Toshiba satellite pro 4600"

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Thu 30 Oct 2003 - 11:23:35 MET

On Thu, 30 Oct 2003 09:22:50 +0100, dorsz wrote:

> Dzień dobry!
> Mój szwagier kupił wyżej wymieniony model laptopa. Nastąpiło
> uszkodzenie(najprawdopodobniej mechaniczne). Matryca nie wyświetla obrazu, a
> raczej wyświetla bardzo przyciemniony. Jak się wyraził serwismen:
> "Świetlówka od której idzie kabel naokoło matrycy, odpowiedzialna za
> poprawne wyświetlanie jest pęknięta. Wyciekł gaz który w niej był. Nie da
> się jej wymienić trzeba wymieniać całą matrycę. Laptop był używany, wymiana
> matrycy=cena laptopu.
> Może miał ktoś podobny problem, lub wie jak go rozwiązać bez wymiany całej
> [...]

Proponuję zweryfikować to twierdzenie w innym serwisie, chyba że masz
zaufanie do tego serwismena. Świetlówki mają na ogół niższą trwałość,
niż matryca, i ich wymiana jest zwykłą czynnością serwisową. Ale nie
znam tego notebooka, więc nie będę się wymądrzał.

Znajomy nawet twierdził, że wstawił świetlówkę ze starego skanera, i
grało...

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!