Nagrywarka DVD Lite-on LDW411S - problemy

Autor: Jacek \ (plumpixjr_at_wp.pl)
Data: Thu 30 Oct 2003 - 11:12:42 MET

Jak w temacie - kupiłem nagrywarkę Lite-on LDW-411S
Zainstalowałem oprogramowanie firmy Sonic, dołączone do nagrywarki.
Mój sprzęt to: Celeron 1,7GHz, 256MB Ram, Windows XP
Mój problem polega na tym, że nagrywarka nie chce działać z normalną
prędkością tzn. x4, czy nawet choćby x2
Zasadniczo nagrywa x1 albo i wolniej, ponieważ nagrywanie jednej płyty DVD
trwa ponad godzinę.
Zresztą potwierdza to dioda LED, która świeci na żółto w trakcie nagrywania,
co oznacza, że stale uruchamia się Burn-Proof (czy jak to tam się nazywa).
Dyski twarde uruchomione są z obsługą DMA, zaś co do nagrywarki nie wiem,
ponieważ piep******** windows nie wyświetla mi nawet tych informacji w
odniesieniu do podpiętej nagrywarki. Podpiąłem ją nawet do kontrolera RIDE
ustawionego na ATA100 i nagrywarka czyta bez problemu, jednak i w tym
przypadku program przed nagrywaniem pluje się, że są jakieś problemy z
wydajnością mojego koputera i lepiej byłoby nie uruchamiać nagrywania.
Jeżeli ktoś spotkał się z podobnym problemem to proszę o pomoc, albo jakąś
podpowiedź co ewentualnie może być tego przyczyną.
Już nie wiem, czy jest to wina nagrywarki, jej uszkodzenia, źle
zainstalowanych sterowników, oprogramowania.

--
Pozdrawiam
Jacek "Plumpi"