Odp: Jeszcze pytanie o LCD

Autor: Lech (bilbek_at_f2virt.onet.pl)
Data: Thu 30 Oct 2003 - 11:05:43 MET

adasiek wrote:

> jedyna mozliwosc, jaka przychodzi mi na mysl, to ze zlecasz komus
> kradziez; chociazby po to, zeby sobie zaoszczedzic bieganiny, sproboj
> odebrac monitor chociazby przez znajomego; akurat w przypadku
> monitora, odbior na wlasne oczy, to jest podstawowa kwestia;

Prawie ;-) A serio to jestem niepełnosprawny i w tej chwili nie ma mowy o
plątaniu się po sklepach, ale odnawiam trochę kącik komputerowy w bloku.
Przez znajomego na pewno będzie; postaram się nie wpędzić go w stres przed
wybraniem egzemplarza ;-)

> monitor LCD ma siatke pikseli, ktora ma rozmiary odpowiadajace swojej
> "optymalnej rozdzielczosci";
[...]

Dzięki za wyjaśnienie. Mniej więcej się w tym orientuję, natomiast efekt
nieoptymalnych rozdzielczości pewnie jakoś różnie się objawia w różnych
modelach. Myślę, że akurat z tym będzie nieźle.

> eee - ja wiem; z tym zlaczem to jest jakies maniakalne gadanie; jesli
> mialbys znacznie doplacac do tego cyfrowego - to IMHO nie ma sensu;
> szczegolnie ze duzo nie wymagasz od tego monitora;

Wygląda na to, że tego, co się dowiedziałem wcześniej i teraz od Was
wystarcza, żeby nie być maniakiem DVI ;-)

Pozdrawiam
Lech