Odp: Jeszcze pytanie o LCD

Autor: Lech (bilbek_at_f2virt.onet.pl)
Data: Thu 30 Oct 2003 - 11:05:46 MET

Konrad Ch. wrote:

> Zgadzam sie z przedmowca
[...]
> Goraco polecam, choc ciezko bedzie znalezc za 1500, ale zdecydowanie
> warto pare groszy doplacic (gdyby bylo troche drozej - zalowac nie
> bedziesz).

Dzięki serdeczne! Co do ceny, to tego modelu była już w lipcowym nrze Chipa
określana na 1500, a mamy listopad za pasem. Ale... Mam jakoś tak, że ceny
idą we właściwą stronę zaraz po tym, jak coś kupię, więc gdyby się okazało,
że ceny paneli spadły nagle na łeb, to znaczy, że tuż wcześniej kupiłem
;-)))

Lech