Re: ZASILACZ CHIEFTEC HPC-360-202 Pytanie o bezpiecznik

Autor: Carl (carl72_at_wp.pl)
Data: Thu 30 Oct 2003 - 11:10:02 MET

"Prezes" <admin_at_prezez.prv.pl> wrote in message
> jest bezpiecznik ale trzeba wykrecic caly zasilacz, rozkrecic go i tam
jest
> w srodku bezpiecznik

Wiesz z doświadczenia ? Rozkręciłem ten zasilacz ale nie znalazłem
bezpiecznkika. Moze dlatego ze szukałem szklanej rurki ;) W którym miejscu
dokładnie jest zlokalizowany? Rozkręcałem już inne zasilacze i nie było
problemu z lokalizacją ale w tym "towaru" jest co nie miara i ciężko mi go
znaleźć.

Pozdrawiam
Carl.