Re: czas reakcji matrycy LCD

Autor: Slawomir Marczynski (slawek_at_ps.pl)
Data: Thu 30 Oct 2003 - 10:52:02 MET

On Wed, 29 Oct 2003, Jurek Gajewski wrote:

> Powinienes jeszcze zasygnalizowac te sytuacje u producenta Belinea.
> Zapewne producentowi nie jest na rękę psucie jego wizerunku przez dealerów.
> Często takie sprawy udaje się załatwić pozytywnie.

To jest mysl. I nie chodzi o to, ze "moj" LCD nie spelnia normy
ISO 13406-2. Ale ze w magazynach komputerowych podawano iz monitory
Belinea beda mialy 100% dobrych pikseli, ze podaje sie norme ISO,
a tymczasem... - "ziutek" z serwisu olewa klientow biorac z sufitu
liczbe dopuszczalnych bledow.

Ok. Mam dwa bledne. Wytrzymam. Ale glupio bede sie czul, jezeli
bede mial tych blednych np. 7. Bo wtedy i bedzie gorzej niz teraz
i jednoczesnie bede w pelni czul sie zrobiony w balona, majac...
sprzet zgodny z ISO nie spelniajacy ISO. A pan "ziutek" bedzie
uparcie odmawial naprawy, bo on na papierku napisal, ze naprawia
dopiero od 10-ciu.

Fuckac cala technologie LCD - zamiast po tylu latach produkowac
_dobry_ sprzet, to chrzani sie produkty jak za jakiejs komuny.