Re: ktore stery pod R9100 ?? nie bylo w ten sposob

Autor: Sniper (sniper10000_at_f2virt.onet.pl)
Data: Thu 30 Oct 2003 - 10:08:31 MET

Użytkownik "bk" napisał:

> Catalyst 3,9 ?? - kolega z przyszłości ?

Heh, faktycznie, trochę się rozpędziłem. Teraz siedzę na starym Intelu 740,
więc zapomniałem co mam w domu. Oczywiście - ostatnia oficjalna wersja to
3.8. Z kolei 3.9 to jakaś beta powstała z udziałem firmy Dell i na niej
bazują najnowsze Omegi, dlatego pochrzaniły mi się numerki. Przepraszam za
błąd.

http://www.madshrimps.be/forums/showthread.php?s=&threadid=3234

--
Pozdrawiam,