Re: ktore stery pod R9100 ?? nie bylo w ten sposob

Autor: bk (bartosz_k-no-spam-_at_pf.pl)
Data: Thu 30 Oct 2003 - 08:49:08 MET

> Mam identyczną kartę i od kilku miechów mam DX 9.0. Póki co, wszystko
działa
> OK, ale jadę na sterach Omega. Wcześniej próbowałem różne Catalysty (od
3.2
> do 3.9). Jedną z lepszych wersji były Catalsyty 3.4, później stosunkowo
> ładnie działała karta z 3.8 i 3.9. Ale mimo to Omega jest lepsza.

nie... to akurat jest mozliwe tylko w niektórych aplikacjach.
Wiekszość gier 3d bedzie wyswietlała nie takie efekty jakie powinny byc.
Proponuje sprawdzić choćby na Warcrafcie3 lub co w pełni wykorzystuje
silnik 3d z wszelkimi efektami (mgła....itd).
Catalyst 3,9 ?? - kolega z przyszłości ?
Na stronach Sapphire i Ati najnowsze to 3,8.
Co do Omegi nie wypowiadam sie bo jeszcze nie testowałem. Spróbuje.

Dzięki - bk