Internet explorer hangup

Autor: clyde (clyde_at_neostrada.pl)
Data: Thu 30 Oct 2003 - 01:55:56 MET

Witam,

Od jakiegos czasu mam problemy z ogladaniem stron w internet explorerze.
Wydaje mi sie ze stalo sie to po tym jak zainstalowalem najnowsze latki z
windows update.
Dzieje sie tak ze jak w internet explorerze wpisze adres jakiejs strony
ktorej nie ma, albo jakiejs ktora dlugo sie laduje, (troch nie jasno ale
pozno jest wiec wybaczcie) to zamiast np wyskoczenia komunikatu ze takiej
strony nie ma, IE sie wiesz. Proces nie odpowiada, pozostaje jedynie
zamkniecie go. Dostaje komunikat ze jest to blad rodzaju hangup.
Co gorsza nawet kiedy wpisuje adres niektorych stron ktore sa, to IE tez sie
wiesz. Nie wiem co sie dzieje.
Ostanio zrobilem tak. Odpalilem www.wp.pl. Wczytala sie. Potem
www.google.pl. IE sie zawiesil (dokladnie wyglada to tak ze strona sie nie
wczytuje, jest bialy ekran, a kursor zamienia sie w klepsydre). Zamkalem
proces. Odpalilem IE, wpisalem www.wp.pl i strona sie wczytala, a potem
google i zwis. Na innym kompie www.google.pl sie wczytywala bez problemu.
Przy wpisaniu strony ktora nie istnieje, zawiesi sie zawsze....
Co sie dzieje??? Jakies sugestie.

Sorry za pogiety styl ale naprawde jestem juz nieprzytomny.

Pozdrawiam,
cLyDe