Re: Jeszcze pytanie o LCD

Autor: Witiia (KASUJwitiia_at_o2.pl)
Data: Wed 29 Oct 2003 - 21:16:58 MET

> Witam,
>
> Planuję w najbliższym czasie zakup monitora LCD. Z przyczyn obiektywnych
> muszę wybrać model z góry, nie testując go w sklepie. Widzę z lektury
> archiwum, że trudno o jednoznaczne odpowiedzi - ale spróbuję ;-)
>
> Moje "warunki brzegowe": 15 cali w cenie do 1500 PLN
> Monitor będzie do zastosowań domowych, sporo pracy z tekstem (czytanie z
> ekranu), filmy, czasem gra, multimedia, internet.
> Skłaniam się ku modelom iiyama, ale tak naprawdę to nie mam pewności. Gdyby
> ktoś mógł podpowiedzieć z własnych doświadczeń, ucieszę się.

> [...]

powiem jedno: iiyama Pro Lite E380S. Wybrałem go dla mej dziewczyny.
Powiem jedno: jakość obrazu jest lepsza niż mój CRT Nec FE700+.
Naprawdę, obraz rewelka. I nie patrz że nie ma DVI. Bo po co? DVI jest
po to, aby był obraz wysokiej jakości. Ta iiyama nie potrzebuje DVI gdyż
obraz przez złącze analogowe w tym monitorku jest lepszy niż większość
15" DVI w tym przedziale cenowym.

Pozdrawiam, Witiia