Re: Pomocy-dysk twardy

Autor: SIFFREDI (siffredi_at_poczta.fm)
Data: Wed 29 Oct 2003 - 14:33:46 MET

No witam !
Widze że gadka sie nie uklada to moze doradze.
A więc po opiniach stwierdzam że Ty Leonardo nie masz racji, dlatego że
to nie jest Związek Ofiarodawców tylko fachowe wypowiedzi uzytkownikow
grup dyskusujnych.
A jak masz problem z dyskiem to źle zaadresowales. Sam jestem
bezrobotnym i komputer ledwo zipie, może mam wystąpić z postem o lepszą
kartę bo "Max Payne 2" mi tnie ? Ludzie są różni , jedni potraktują to z
sercem a drudzy nie. A więc pozdrawiam i życze udanego polowania na dysk :-)
Czesć

Pozdrawiam
Siffredi