Re: Dziwne padniecie dysku

Autor: eXEnsior (anty_spam_cyberon3_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 29 Oct 2003 - 13:31:58 MET

Grupowicz
Tomek napisał(a):

> Wlasnie cala tragedia polega na tym ze bardzo zalezy mi na tych
> danych. Od jakiegos czasu nie niestety nie archiwizowalem i
> nazbieralo sie troche pracy, ktorej odtworzenie bedzie mnie
> kosztowalo sporo wysililku i duzego nakladu czasu...
>
> A czy mozliwe jest, ze jezeli jakis zepsuty dysk (cokolwiek by w
> nim bylo zepsute) podlacze do sprawnego kompa (jako slave) to moze
> sie w tym kompie cos zepsuc np. plyta, dysk itp. czy raczej jest
> to operacja bezpieczna i jezeli dysk nie jest calkiem padniety to
> moge sobie spokojnie podlaczyc i poczekac nawet dluzsza chcwile
> [...]

dysk to urzadzenie elektroniczne i trudno przewidziec co w nim padlo
i jakie beda skutki uruchomienia tego dysku, jesli to tylko bady to
powinno "pomulic" przy starcie windy ale wiekszych negatywow wtedy
nie widze, jesli uszkodzeniu ulegl jakis inny podzespul to
oczywiscie wieksze jest prawdopodobienstwo ze taki dysk moze nawet
spalic plyte glowna, kontroler itp.

--
pozdr. eXEnsior
"Yes, though I go through the valley of deep shade, I will have no