Re: Dziwne padniecie dysku

Autor: Tomek (jackyl666_at_o2.pl)
Data: Wed 29 Oct 2003 - 12:13:30 MET

> jesli ci nie zalezy na danych probuj pod dosem wyczyscic dysk, mozliwe
> ze za slaby zasilacz spowodowal powstanie duzej ilosci bad'ow na dysku.

Wlasnie cala tragedia polega na tym ze bardzo zalezy mi na tych danych. Od
jakiegos czasu nie niestety nie archiwizowalem i nazbieralo sie troche
pracy, ktorej odtworzenie bedzie mnie kosztowalo sporo wysililku i duzego
nakladu czasu...

A czy mozliwe jest, ze jezeli jakis zepsuty dysk (cokolwiek by w nim bylo
zepsute) podlacze do sprawnego kompa (jako slave) to moze sie w tym kompie
cos zepsuc np. plyta, dysk itp. czy raczej jest to operacja bezpieczna i
jezeli dysk nie jest calkiem padniety to moge sobie spokojnie podlaczyc i
poczekac nawet dluzsza chcwile zeby sie winda uruchomila i sprobowac czy cos
sie da odzyskac, przeczytac z tego dysku??