Re: Lekkie NTG- polskie hurtownie sprzetu PC/IT

Autor: radxcell (radxcell_at_X.pl)
Data: Sat 04 Oct 2003 - 12:48:53 MET DST

RadXcell answers to Dybot <roz_NoSpAm__at_widzew.net>,
who wrote in <news:bll3ft$rlv$1_at_korweta.task.gda.pl>:
> zgadza sie.
> ale z drugiej strony nikt nie chce stracic.

stary, ale na czym tu tracic?
wchodzi radxcell do sklepu i mowi "potrzebuje tego a tego,
takiej a takiej firmy, sprowadzcie mi to, zaplace ile bedzie potrzeba"
pada odpowiedz "nie, raczej tym nie handlujemy, prosze sie
dowiadywac co tydzien, moze akurat cos sie trafi"

tylko raz zdarzylo mi sie (jak kupowalem ATI za ponad 1kpln),
ze koles do mnie zadzwonil zeby powiedziec ze juz jest i bylo
to tak nieoczekiwane ze szczeka mi opadla...

rdx