Re: Sklep KOMPUTRONIK - wrazenia

Autor: Witiia (KASUJwitiia_at_o2.pl)
Data: Wed 29 Oct 2003 - 09:23:04 MET


>>Obojetnie jak by Cie nie potraktowali to z lekka NTG.
>>To grupa o sprzecie a nie o niezadowolonych klientach
>
>
> ale sprzęt trzeba czesem kupić i jako członek społeczności czytającej tę
> grupę
> jestem pozytywnie nastawiony do informacji o nierzetelnych firmach.
> Zapewne nie jestem samotny w tej opinii.

Popieram, i oby więcej takich informacji.
Swoją drogą ja kiedyś oddałem nowy monitor Nec V520 do serwisu. Prawie
pół roku olewali mnie i monitora nie miałem. Nie pomagały maile, listy
polecone, straszenie prasą... Jak wysłałem list z prośbą o interwencję
do Chipa (oczywiście wysłałem kopię do Nec'a) to po 2 dniach przyjechał
kurier z Warszawy do mnie na chate i przywiózł mi nie 15" ale 17" FE700+
:) w ramach przeprosin (a potem w Chipie dyrektor Nec tłumaczył się, że
jakoś "zapomnieli" o mnie).
Dlatego pomagajmy sobie nawzajem i mówmy o podobnych problemach. Jeśli
firmy stracą kiulkuset potencjalnych klientów, to dopiero zaczną nas -
klientów szanować.

Pozdrawiam, Witiia



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 11:32:14 MET DST