ktore stery pod R9100 ?? nie bylo w ten sposob

Autor: bk (bartosz_k-no-spam-_at_pf.pl)
Data: Wed 29 Oct 2003 - 09:19:32 MET

rece mi juz opadaja. Sorka przejzałem archiwum ale poprzedni post jaki był
na ten temat nie rozwiazał moich dylematów - więc proszę o pomoc.

Mam Radka 9100 64MB 128bit Sapphire.
Do tego 2 systemy - standardowo 98se i XP ale nie jest to istotne.
Ostatnio cos mnie pokusiło z zainstalowaniem DX9.0 jednak przekonałem sie,
ze wszystko niby działa pieknie i moze nawet szybciej niz na DX8.1 ale nie
wszystko jest wyswietlane !! Powrót do poprzedniego stanu nie był uciązliwy
bo przed wgraniem zrobiłem ghosta. Ok. Tylko jakie sterowniki są w tej
chwili najbardziej odpowiednie dla tej karty przy wykorzystaniu DX8.1 ??
Osobiscie nadal uzywam wersji 3,6 ale nie jestem z niej w pełni zadowolony.
W którejś z wyzszych wersji (nie pamiętam juz ktrórej) było przy instalacji
wymagane DX9.0 - a to juz uwazam za bzdurę ... do tej karty. A wiem ze juz
są stery 3,8 ...

Reasumując - które sterowniki waszym zdaniem sa najefektywniejsze dla tej
karty?

dzięki za podpowiedzi.